Skinbooster

Skinbooster er en behandling som fukter huden i dybden, tilfører antioksidanter, vitaminer og mineraler samt forbedrer hudens kvalitet ved hjelp av hyaluronsyrefiller. Skinbooster øker elastisiteten og gir mykere, fastere og glattere hud, reduserer fine linjer og arr i huden.

Gravide, ammende, personer med blødningslidelser, aktiv betennelse, infeksjon i området, uregulert diabetes, alvorlig autoimmun sykdom.

Etter behandling med skinbooster er det viktig å unngå produkter, makeup og tung fysisk aktivitet samme dag. Etter behandling vil området og produktet føles stramt og ujevnt, dette går seg til etter noen dager. Blåmerker og hevelse kan oppstå, dette kan man forsøke å dekke til med makeup dagen etter behandling.

Gjør behandlingen vondt?

Dette er individuelt fra person til person, men behandlingen foregår som regel med lite smerte.

Trenger man flere behandlinger?

For optimalt resultat anbefaler vi et utgangpunkt med 2-3 behandlinger med omlag ukers mellomrom.

Får man klumper?

Noen kan oppleve klumpedannelse i etterkant av behandling, dette er helt normalt og går bort etter noen dager. Etter 24 timer kan man forsøke å massere området. Dersom klumpene vedvarer kan man komme inn for en gratis kontrolltime.