Nesekorreksjon med filler

Nesekorreksjon med bruk av fillere er også kjent som «ikke-kirurgisk neseoperasjon». Behandlingen kan glatte ut "humper" på nesebroen, løfte vinkelen på nesetippen, og fylle ujevnheter på nesen. Behandlingen kan ikke redusere størrelsen på nesen, men med en rettere og jevnere nese kan vi skape en illusjon av at nesen er mindre enn den er.

Gravide, ammende, personer med blødningslidelser, aktiv betennelse/infeksjon i området

Etter nesekorreksjon med filler er det viktig å unngå produkter, makeup og tung fysisk aktivitet samme dag. Etter behandling vil området og produktet føles stramt, dette går seg til etter noen dager. Blåmerker og hevelse kan oppstå, dette kan man forsøke å dekke til med makeup dagen etter behandling.

Komplikasjonsfare ved nesekorreksjon?

Å injesere filler i nese er komplisert, og et område med høy risiko for komplikasjoner. Før din behandling vil din behndler informere deg nøye om forventet resultat. Komplikasjoner ses sjeldent men vi informerer alltid om det.

Normalt 1-2 år.

Tilbyr dere kontrolltime?

Ja, kontrolltimer hos oss er kostnadsfritt.