Leppefyll – Vår spesialitet

Leppefyll med hyaluronsyrefiller er en behandling hvor vi injiserer små mengder filler fordelt i overleppe og underleppe. Med en leppefyllbehandling kan man få økt volum, tydeligere kontur, redusert tørrhet og en gladere munnvik. Behandlingen utføres av sertifisert sykepleier. Vi i Viva Skin Clinic utfører leppefyllbehandling daglig og dette er vår spesialitet. Vi tilpasser oss dine ønsker og behov, med våre anbefalinger.

Gravide, ammende, personer med blødningslidelser, aktiv betennelse/infeksjon i området, uregulert diabetes, alvorlig autoimmun sykdom og aktiv munnsår (herpes).

Etter leppefyll er det viktig å unngå mat/drikke i minst to timer, og snus 24 timer. Blåmerker, hevelse og stramhet er vanlig etter behandling og avtar etter noen dager.

Gjør leppefyll vondt?

For et fåtall kan behandlingen oppleves som smertefull. Hvor vondt det er, varierer fra person til person og dagsform. Enkelte dager er man mer sensitiv. Vi tilbyr alltid bedøvelseskrem ved behandling med leppefyll, men opplever at flere og flere velger å avstå fra bedøvelse da behandlingen er over raskt.

Er konsultasjon inkludert?

Ja. Før behandling vil du i samråd med sykepleier gå igjennom et helseskjema, hvor du svarer på enkelte spørsmål, og du vil få mulighet til å stille behandler dine eventuelle spørsmål. Vi gir deg grundig informasjon om behandlingen og deretter valg av mengde og type produkt.

Får man bedøvelse?

Ja. Vi tilbyr alltid krembedøvelse kostnadsfritt.